Re: Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 18:02:53 MET DST

Silly, silly Strachu S. nabazgrału:

> Ponieważ się na tym nie znam, proszę o pomoc:
> Zakup w jednym miejscu komputera może się różnić, nieść konsewkwencje
> inne niż zakup w odmiennym miejscu?

Oczywiście, z wielu prozaicznych przyczyn.

> Np. czy komputer kupowany w sklapie 'stacjonarnym' (Komputronik,
> Proline, Vobis, inne) różni się od komputera zakupionego na Allegro?
> Czy zakup, miejsce, coś determinuje, daje inne warunki, inne korzyści?
> Dlaczego lepiej kupić na aukcji albo właśnie w sklepie stacjonarnym
> (różnica w cenie to mniej niż 100 zł, 1250 vs 1330pln, więc pomijam)?

Jeśli cena nie robi ci istotnej różnicy, to ja bym jednak optował za
sklepem stacjonarnym, budzącym zaufanie i mającym dobre opinie. Sklepy
internetowe/Allegro to jednak zawsze mniejszy lub większy kot w worku i
w razie jakichkolwiek problemów będziesz miał więcej zachodu z
realizowaniem gwarancji.

--
tbr