Re: Prośba o ocenę zestawu

Autor: Rako <antispam_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 18:15:10 MET DST

"Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote in message
news:h4nr5m$s9v$1@news.onet.pl...
> Silly, silly games nabazgrału:

> Większość gier na PS3 też jest upscalowana. Praw fizyki pan nie zmienisz i
> nie bądź pan głąb.

A specjalnie zaznaczyłem, ze konsola nie wchodzi w grę, żeby nie wywoływać
tej dyskusji...

Zgadzam sie, że samochodówka na 50" wygląda lepiej niż na 22-24", ale 50"
nie mam, a monitor i tak będę kupował, wiec problem jest sprowadzony do
konsola na 24" czy PC na 24". I tu wygląda to trochę inaczej. Do tego
dochodzi fakt, że poza wspomnianym GTAIV, chciałbym również pograć w
strategię... no i tutaj parafrazując games'a, o ile widok dobrych wyścigów
na konsoli wciska w fotel, to widok C&C Red Alert zgina w pół.

A żeby pogodzić zwaśnione strony: nie twierdze, że PC jest lepszym pomysłem
niż konsola, po prostu tak wybrałem i kropka. Teraz szukam sposobu jak
zminimalizować zniszczenia :)

pozdrawiam
Rako