Czy to jest normalny netbook? I GDZIE kupować?

Autor: Strachu S. <satoot_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 17:41:21 MET DST

Ponieważ się na tym nie znam, proszę o pomoc:
Zakup w jednym miejscu komputera może się różnić, nieść konsewkwencje inne
niż zakup w odmiennym miejscu?
Np. czy komputer kupowany w sklapie 'stacjonarnym' (Komputronik, Proline,
Vobis, inne) różni się od komputera zakupionego na Allegro?
Czy zakup, miejsce, coś determinuje, daje inne warunki, inne korzyści?
Dlaczego lepiej kupić na aukcji albo właśnie w sklepie stacjonarnym (różnica
w cenie to mniej niż 100 zł, 1250 vs 1330pln, więc pomijam)?

I drugie pytanie:
Chcę kupić netbooka, wybór padł na ASUS EEE PC 1000H.
Czy ten tutaj jest "normalnym" ASUSEM 100H:
http://proline.pl/sklep.php?prodid=ASUS+EEE+1000H+BL ?
Czy mu czegoś nie brakuje, nie został czegoś pozbawiony, okrojony, cos
przeoczyłem?
Jest taki sam jak te z Allegro?
Wraz z 2GB RAM będzie kosztował 1328 złotych, na Allegro z 2GB kosztują
1259pln.
Na co zwrócic uwagę przy zakupie?
Pierwszy raz będę kupował taki sprzęt, jak go sprawdzić?
Kazać uruchomić, oglądać matrycę czy nie ma białych punktów?
Co zrobić, żeby się nie naciąć, o czym pamiętać?

Proszę się nie śmiać ze mnie, proszę pomóc.

Strachu S.