Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 17:07:19 MET DST

On Wed, 29 Jul 2009 10:16:15 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

>Nie. To jest po prostu niewygodne. Swgo czasu miałem okazję ciut
>pobawić się taką "klawiaturą" holograficzną. Wyświetla toto na stole
>siatkę klaiwszy i można pisać. Tylko że to koszmarnie niewygoden.
>Jednak klasyczna klawiatura ma jednka wydzielone klawisze w które
>zdecydowanie łatwiej trafić. Ma wyczuwalny klik. Na płaskiej
>powierzchni nic z tego sie nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
>klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

to zalezy. mnie sie ta klawiatura tez nie podobala, chociaz doceniam
pomysl. nie podobaja mi sie rowniez klawiatury wirtualne w PDA-ach czy
iphonach itp. ale znam ludzi, ktorzy jak sie dowiedzieli, ze maja w
laptopach dotykowy ekran to dziubia wirualne klawiatury na zlozonym
ekranie. moze bedzie tak, ze kiedys sie trzeba przyzwyczaic, a nowe
klawiatury beda mniej sredniowieczne. <rs>