Re: Crunchpad - już niedługo na rynku?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 10:16:15 MET DST

On Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, "Ajoka"
<ajoka.adam@wp.pl.TNIJOGON> wrote:

>Crunchpad -
>notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
>A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
>Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

Nie. To jest po prostu niewygodne. Swgo czasu miałem okazję ciut
pobawić się taką "klawiaturą" holograficzną. Wyświetla toto na stole
siatkę klaiwszy i można pisać. Tylko że to koszmarnie niewygoden.
Jednak klasyczna klawiatura ma jednka wydzielone klawisze w które
zdecydowanie łatwiej trafić. Ma wyczuwalny klik. Na płaskiej
powierzchni nic z tego sie nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

Zdrówko