Re: [OT] Re: netbook II gen.

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 10:24:08 MET DST

On Tue, 28 Jul 2009 00:28:45 +0200, "Michal AKA Miki"
<jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

>Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
>wiadomości news:3e3s655f5d41aim1rp0trcphv2sro39pr0@4ax.com...

>No to poleciales z tym lampowym :)

Lampa kinsekopowa to też lampa o czym zwykle się zapomina :-P

>Ja ostatni lampowy TV wywalilem gdzies pod koniec lat 80tych (siakas Libra
>chyba, uzywalem go jeszcze do atarynki 8bitowej, mial cale 3 programy do
>wyboru, a kolory byly dwa)...

Ja tam używałem przez pierwszą połowę Rubina 714p - poza oglądaniem TV
nie musiałem plaić w piecu ;-)

>Ale a'propos ogladania filmow, musze przyznac, ze na wyjazdach sluzbowych
>lubie do snu puscic jakies odmozdzajace kill-de-moll. Szczegolnie, ze Niemcy
>czy Francuzi koncza "imprezowanie" przed 23.00 :) (oczywiscie w dzien
>powszedni). Ksiazke tudziez czasopisma zostawiam do samolotow...

Palmtop z czytnikiem e-bboków i słuchawkami pozwala jednoczęsnei
czytać i słuchać muzyki. Od paru lat zwykle nie robią tez problemów z
telefonami byle były w trybie off-line. A e-booki w telefonei lżejsze
niż papier. Choć i tak wrażenia z lotów czasami bezcenne. Niedawno
leciałem do Wiednia rejsem najwyraźniej białych kołnierzyków. Dwóch
kolesi obok mnei patrzyło się dziwnie bo wyraźnei odróżniałem się od
reszty samolotu. Nie dość że nie miałem garnituru tylko bojówki i
t-shirt to jeszcze czytałem jakiśmagazyn poświecony bezpieczeństwu
sieci po rosyjsku. ;-) Jak wyciągnłaem do tego palmtopa bo sobie
przypomniałem że mam sprawdzić czy GPS będzie odbierał pozycje
samolotu to już w ogóle się odsuneli. Chyba nie pasuje do takich
lotów. ;-)

Zdrówko