[OT] Re: netbook II gen.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 00:28:45 MET DST

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:3e3s655f5d41aim1rp0trcphv2sro39pr0@4ax.com...
> On Mon, 27 Jul 2009 21:54:39 +0200, Radosław Sokół
> <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:
>
> Sam jezdze i jakos mi nie smutno. ;-) Po co mam te 3-4 obce osoby
> zapraszac do ogladania? ;-) Ale ja w sumie mam w domu lampowy
> telewizor 24 cale i nie mam zamiaru - poki nie padnie terminalnie -
> wymieniac na co innego.

No to poleciales z tym lampowym :)
Ja ostatni lampowy TV wywalilem gdzies pod koniec lat 80tych (siakas Libra
chyba, uzywalem go jeszcze do atarynki 8bitowej, mial cale 3 programy do
wyboru, a kolory byly dwa)...

Ale a'propos ogladania filmow, musze przyznac, ze na wyjazdach sluzbowych
lubie do snu puscic jakies odmozdzajace kill-de-moll. Szczegolnie, ze Niemcy
czy Francuzi koncza "imprezowanie" przed 23.00 :) (oczywiscie w dzien
powszedni). Ksiazke tudziez czasopisma zostawiam do samolotow...

Pozdrawiam
Michal