Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 00:51:31 MET DST

Michal AKA Miki pisze:

> po polsku tez mam linka :)
> http://www.google.pl

Nie musze szukać. Jestem na bieżąco informowana jaki robak w sieciach
grasuje, kto okradł konta bankowe itd.itd.

> Oczywiscie.. jesli tylko to przejdzie przez program Opery... Czy to opera,
> czy inny program - skladuje on gdzies te hasla (w plikach baz danych,
> plikach ini, rejestrach itp) - to kwestia wlamania sie do tej lokalizacji i
> zdekodowania hasla... Nie ma najmniejszego znaczenia, czy sam program to
> kontroluje...

Nie trzymam haseł ani ciasteczek na dysku. Moje konta bankowe w internecie
mają dobre zabezpieczenia.
Nie włażę na strony internetowe tam gdzie popadnie. Okienka żadne nie
wyskakują, bo w Operze toto zablokowane.
Amen.

--
animka