Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 22:12:43 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:h4l1a0$dni$1@node1.news.atman.pl...

> Nie szkodzi. System NetBios przez TPC mam wyłączony. Swojego komputera
> ludziom z mojego osiedla, sieci nie pokazuję, w sumie nikomu.

NetBios i botnet nie maja ze soba nic wspolnego...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Botnet_(bezpiecze%C5%84stwo_komputerowe)
Nie musisz komukolwiek sieci pokazywac, wystarczy twoja aktywnosc w
internecie (poczta, www, komunikator, jakies aktualizacje programow itp) na
zle zabezpieczonym komputerze lub uzywanie programow z dziurami,
stanowiacych cel atakow hackerow.

> Nie będę tego czytała, bo nie chcę sobie "oczu łamać". Linków do po polsku
> nie masz?
po polsku tez mam linka :)
http://www.google.pl

> Tak czy siak Opera najpierw wyrzuca komunikat, a jak chcesz to sobie
> wejdziesz, albo Opera nie uruchomi strony.

Oczywiscie.. jesli tylko to przejdzie przez program Opery... Czy to opera,
czy inny program - skladuje on gdzies te hasla (w plikach baz danych,
plikach ini, rejestrach itp) - to kwestia wlamania sie do tej lokalizacji i
zdekodowania hasla... Nie ma najmniejszego znaczenia, czy sam program to
kontroluje...

Pozdrawiam
Michal