Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 00:58:53 MET DST

Michal AKA Miki pisze:
> Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma to wiekszego znaczenia, bo i tak wtedy juz jestes w botnecie.

Nie szkodzi. System NetBios przez TPC mam wyłączony. Swojego komputera
ludziom z mojego osiedla, sieci nie pokazuję, w sumie nikomu.

> zobacz na te linki:
> http://my.opera.com/Tamil/blog/view-saved-passwords-in-wand
> http://opera-password-recovery-master.rixler-software.qarchive.org/
> http://www.passcape.com/opera_password_recovery.htm
>
> Skoro da sie wyciagnac haslo, to znaczy, ze to tylko kwestia czasu i
> popularnosci przegladarki, zeby ktos sie nia zainteresowal...
> I zeby daleko nie szukac:
> http://www.esecurityplanet.com/alerts/article.php/3668836/330-LdpinchAAI-a-Password-Stealer-Type-Trojan.htm

Nie będę tego czytała, bo nie chcę sobie "oczu łamać". Linków do po polsku
nie masz?
Tak czy siak Opera najpierw wyrzuca komunikat, a jak chcesz to sobie
wejdziesz, albo Opera nie uruchomi strony.
Kiedyś wirus był na stronach Onetu. Opera wyrzucała komunikaty, ale ja
topornie jednak wlazłam na stronę i potem komputerkowi leczyłam wirusa.

--
animka