Re: Prośba o ocenę zestawu

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 21:58:47 MET DST

> I teraz wyjaśnienie dlaczego tak dziwnie to wygląda. Otóż mówiąc bez ogródek
> nie stać mnie na wszystko na maksa, stąd prośba o pomoc w wyborze elementu
> do poświęcenia. Na czym namniej strace w grywalności, a najwięcej zyskam w
> budżecie. Myślałem też o kupnie teraz słabszej grafiki, a na początku
> przyszłego roku wymiana na jakiegoś smoka na DX11. Tylko równie dobrze moge
> sprzętu nie kupować teraz i czekać do przyszłego roku, w koncu gry to główne
> zastosowanie. Konsoli nie chcę - nie ta jakośc obrazu co PC.

> [...]

Problem jest taki, ze GTA4 korzysta glownie z procesora, karta graficzna
jest mniej wazna. Odmiennie jak winnych grach. Jesli nastawiasz sie
glownie na to GTA to bierz 4rdzeniowca, moze byc i7 jesli masz kase, i
jakiegos HD4870 1GB. Na crossfire bym sie nie nastawial - sa z nim rozne
problemy, lepiej kupic jedna mocna karte zamiast dwoch slabszych.
Jesli jednak celujesz tez winne gry to moze e8400 i hd4890 bedzie
dobrym wyborem.