Re: netbook II gen.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 21:58:36 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:h4l0cl$dim$1@node1.news.atman.pl...

> A tak btw to jak niewidomi posługują się komputerem? (nie mam na myśli
> klawiatury Braila)

Jak studiowalem na Politechnice Slaskiej, byl tam otwarty projekt
komunikacji z osobami niewidomymi.. nawet w centrum komputerowym byl jeden
niewidomy admin (moze Radek Sokol go zna, sadzac z sygnaturki - jest
szansa), ktory byl jednym z glownych projektantow i przy okazji tester...
Nie wiem, czy ten system dziala w dalszym ciagu (nawet nie wiem, na czym
polegal), ale pewnie mozna to gdzies wygooglowac...

Pozdrawiam
Michal