Re: netbook II gen.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 14:16:08 MET DST

MC wrote:
> Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
> wiadomości news:4a6c5c57$1@news.home.net.pl...

> Powiedziałbym, że tytuł nie odpowiada rzeczywistości. Ten mtron to jakiś
> stary bubel. Wstawianie drogich i szybkich flashy typu SLC po to, żeby
> przyciąć wydajność interfejsem PATA to średnio inteligentny pomysł.
> Raczej oddaje postawę producentów sprzed 1, 2 lat. Dziś się okazuje, że
> za SLC nikt nie chce płacić. I nawet vertex, z którym porównujesz ten
> badziew, jest dwukrotnie bardziej wydajny i jednocześnie tańszy licząc w
> złotówkach za GB.

> [...]

Taaak - ale pamiętaj, że z każda technologia wymaga dopracowania, liczy
się koncept. Sam jeszcze pamiętam, jak przed wyłączeniem komputera,
trzeba było zaparkować ramię głowicy w dysku twardym, albo
wypalenie płytki CD (kosztującej 70zł) wymagało odpowiedniej
konfiguracji, ponieważ nie było technologii gwarantowanego zapisu ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,