Re: netbook II gen.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 18:20:01 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
wiadomości news:4a6c5c57$1@news.home.net.pl...

> [...]
> Jak napisał Radek - sam sobie coś poskładaj:
> http://www.aspireone.pl/2009/07/16/mtron-mobi-3000-ssd-z-prawdziwego-zdarzenia/

Powiedziałbym, że tytuł nie odpowiada rzeczywistości. Ten mtron to jakiś
stary bubel. Wstawianie drogich i szybkich flashy typu SLC po to, żeby
przyciąć wydajność interfejsem PATA to średnio inteligentny pomysł. Raczej
oddaje postawę producentów sprzed 1, 2 lat. Dziś się okazuje, że za SLC nikt
nie chce płacić. I nawet vertex, z którym porównujesz ten badziew, jest
dwukrotnie bardziej wydajny i jednocześnie tańszy licząc w złotówkach za GB.

I jeden drobiazg. Zachwyt nad rzeczywiście ładnym kształtem diagramu na
HDTune jest nieco na wyrost. Świadczy tylko o tym, że dysk przyszedł prosto
z wytwórni. W internecie znajdziesz testy dysków w gorszym stanie. Wyniki
też są gorsze.