Re: netbook II gen.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 14:13:28 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Czekaj, czekaj -- ASUS EeePC *900* jest z Celeronem. EeePC 901
> jest właśnie z Atomem już i na tym polega jego doskonałość.

> Takie netbooki nie nadają się po prostu na *podstawowe*
> komputery. Zresztą ja jestem niezmiennie zdania, że żaden
> komputer przenośny nie może pełnić roli komputera podsta-
> wowego.

Do tego to wszystko dąży :)
Czego Ci brakuje w obecnych modelach laptopów/komputerów przenośnych,
co masz w blaszaku? (tutaj mała uwaga: także jestem zwolennikiem
dużego pudła pod stołem...).

> A czy przypadkiem wersja EeePC 901 z Linuksem nie miała
> pojemniejszego dysku twardego?
>
> To wersja z Windows miała "wykastrowany" dysk, żeby nie
> mieć wyższej ceny.

Nawet netbooki zaczynają być ciekawe, bo odtwarzają HDTV 1080p :)
Powoli staje się standardem, że ludzie mają w domu duży telewizor
z wejściem VGA.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,