Re: netbook II gen.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 14:07:17 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Do *tworzenia* czy *prezentacji*?

> Po co?

> Do odtwarzania się nadaje jak najbardziej.
>
> Natomiast podłączanie zewnętrznego ekranu do netbooka jest
> bez sensu. Nie lepiej siąść do normalnego, stacjonarnego
> komputera, który oprócz dużego ekranu ma jeszcze dobrą kla-
> wiaturę, dobrą myszkę i znacznie wyższą wydajność?

... z tego też powodu w przypadku laptopów stosuje się stacje dokujące.
Co więc za problem podłączyć 3 kabelki do netbooka? Dla pracownika,
co często biega netbook to idealna sprawa.

> Nie. Nawet są raczej wolniejsze. Ale są za darmo i działają
> identycznie pod Windows i pod Linuksem, co umożliwia pełną
> wymianę dokumentów niezależnie od tego, pod kontrolą jakie-
> go systemu operacyjnego pracują używane komputery.

Radku, nie zaczynajmy akademickiej dyskusji o zgodności OpenOffice
z np. MS Office bo wszyscy wiemy, że jest tylko do pewnego poziomu -
potem zaczynają się schody.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,