Re: netbook II gen.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 14:09:35 MET DST

Animka wrote:

> Ależ oczywiście. Np. taka przeglądarka Opera obsługuje polecenia
> głosowe, telefony komórkowe też.
>
> Gorzej z dyktowaniem tekstu.
>
> To miałam na myśli, ale niewidomi chyba mają jakieś urządzenia,
> komputery, które im tekst wprowadzają.
> W Polsce jeszcze pewnie nie, ale w Stanach pewnie tak. Nie mam teraz na
> myśli klawiatury brailowskiej.

Animka - niewidomy raczej nie ma problemu z wprowadzaniem tekstu
na standardowej klawiaturze QWERTY - z jakiegoś powodu na klawiszach
"F" i "J" są oznaczenia, jak ułożyć dłonie na klawiaturze. Problemem
jest, co na "wyjściu" (czyli np. różne odmiany "Ivony").

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,