Re: netbook II gen.

Autor: o <najswiezy_at_op.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 14:54:57 MET DST

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
news:h4jkdl$kaj$2@inews.gazeta.pl...

> Wydajnosciowo sa takie same

napewno?
pytam poważnie - bo się nie orientuję.
to napewno ta sama wydajność? bo mi celeron zawsze kojarzył sie z czymś
słabszym. a tu przecież nie dość że słabszy (w moim przekonaniu) celeron, to
jescze atom wszedł później i zastąpił celerona (czyli w czymś musiał być
lepszy).

proszę o potwierdzenie, czy celeron 900MHz jest tym samym w ASUSach ee co
atom n270 1.6GHz?