Re: SIWZ -komputery

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 00:36:18 MET DST

z pisze:

> Mi z praktyki takie podsumowanie wyszło:
> Nie pamiętam kiedy (5-7lat) zmieniałem procesor na płycie głównej.
> Zazwyczaj wywala się te 2 elementy razem + często pamięci.
> Przestałem sobie zawracać głowę takimi nieprzewidywalnymi rzeczami przy
> zakupie. Kupuje jak najbardziej wydajny, niepsujący się (tu też już
> trudno trafić) za określoną kwotę do konkretnego zastosowania.

To przepłacasz za procesor mocno i po 3-4 latach masz wolnego kompa.
Ja kupuję zwykle najlepszą perspektywiczną płytę główną (drogą
zazwyczaj) i najbardziej ekonomiczny CPU do tej płyty, który i tak w
momencie zakupu jest dla mnie bardzo szybki. Po ok 18 miesiącach robię
upgrade CPU, po ok 18 kolejnych miesiącach kolejny upgrade( a stare
części sprzedaję). Dzięki temu cały czas mam w miarę nowego i szybkiego
kompa. W międzyczasie grafiki i dyski też się podmienia na lepsze
modele. Po ok 4-6 latach wymieniam platformę na nową i wszystko się
powtarza. :)

--
pozdrawiam
STranger