Re: SIWZ -komputery

Autor: z <zch2872_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 00:20:10 MET DST

STranger pisze:

> Podsumowując, inwestowanie obecnie w komputer na s775 Intela to zła
> decyzja bez perspektywy upgradu CPU.
> Wracają czasy AMD i podobnie fenomenalnych i niedrogich procesorów na
> AM3 jakimi kiedyś na płytach z podstawką socketA były Bartony :)

Mi z praktyki takie podsumowanie wyszło:
Nie pamiętam kiedy (5-7lat) zmieniałem procesor na płycie głównej.
Zazwyczaj wywala się te 2 elementy razem + często pamięci.
Przestałem sobie zawracać głowę takimi nieprzewidywalnymi rzeczami przy
zakupie. Kupuje jak najbardziej wydajny, niepsujący się (tu też już
trudno trafić) za określoną kwotę do konkretnego zastosowania.