Mały notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www

Autor: sim_co <sim_co_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 23:10:45 MET DST

Witam,

mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

Zajmuję się tworzeniem stron www i ostatnio zacząłem myśleć o jakimś
mobilnym sprzęcie, na którym między innymi mógłbym czasem coś na
'szybko' zrobić, ewentualnie pokazać efekt swojej pracy klientowi.

Spodobała mi się opcja małego notebooka 10'' - ze względu na gabaryty i
cenę - i zastanawiam się czy to dobry pomysł...

Najbardziej podoba mi się ASUS
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/413689 - pamięć można powiększyć
do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczość 1024 x 600 wydaje
się być wystarczająca dla stron www.

Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?

Z góry dziękuję za wszystkie opinie, pozdrawiam :)