Re: Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 23:08:22 MET DST

Uzytkownik JoteR <joter@pfpl> napisal w wiadomosci
<news:h4if05$aoo$1@inews.gazeta.pl>
> Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje,
> tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.

Czytac moga raczej wszyscy (sam mam lacze w Netii i posty z tego serwera
pobieram bez problemu). Wysylac - posiadacze wszelkich lacz nalezacych do
TP - nie tylko Neostrady.
RaSz: masz konto pocztowe na Onecie. Skorzystaj wiec z serwera news.onet.pl
(uwaga - wymaga logowania, loginem jest pelny adres e-mail, haslo pewnie
znasz ;-). Na podobnej zasadzie dziala news.interia.pl Na news.gazeta.pl i
news.wp.pl loginami sa IIRC same nazwy kont pocztowych - bez domen.
Byc moze bez logowania bedziesz mogl wysylac posty poprzez news.task.gda.pl
lub news.icm.edu.pl
Koniecznie poprawnie skonfiguruj kodowanie znakow:
www.klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
www.grzegorz.net/oe/config.php
Zapoznaj sie tez z estetykieta (wycinaj sygnaturki z cytowanych postow):
www.klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber