Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 21:01:28 MET DST

Witam serdecznie. Mam następujący kłopot i proszę o wskazówki czy da
się go ugryźć, czy też mam zmienić kartę na Radeonika.
Miałem Radeona X300 i miał on bardzo wygodne, klawisze dostępu-skróty
i ALT+F5 przełączało mi na TV on, LCD off, zaś ALT+F6 z powrotem mi
przełączało czyli TV off LCD on. (sam sobie to ustawiłem)
Niestety, zakupiłem niedawno GeForca 8600 GT Sonic+
Pobrałem nowe sterowniki lecz niestety nie mają one takiej
funkcjonalności jak do Radeona (mają fajną zaletę - ustawiłem sobie
wiatrak na karcie na 28% dzięki czemu nie słychać go).
Po prostu nic nie może być uruchomione w trybie, hmm jak to
określić ... Video...? by dało się przełączyć obraz na Telewizor, gdy
jest inaczej steronik mi nie pozwala. Znacie jakąś receptę....
Jeśli nie to proszę o info czy Radeonik Asusowy jakiś nowszy niż mój
poprzedni ma taką funkcjonalność....?
wielkie dzięki.