Re: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 12:22:46 MET DST

Jan pisze:
> Witam serdecznie. Mam następujący kłopot i proszę o wskazówki czy da
> się go ugryźć, czy też mam zmienić kartę na Radeonika.
> Miałem Radeona X300 i miał on bardzo wygodne, klawisze dostępu-skróty
> i ALT+F5 przełączało mi na TV on, LCD off, zaś ALT+F6 z powrotem mi
> przełączało czyli TV off LCD on. (sam sobie to ustawiłem)
> Niestety, zakupiłem niedawno GeForca 8600 GT Sonic+
> Pobrałem nowe sterowniki lecz niestety nie mają one takiej
> funkcjonalności jak do Radeona (mają fajną zaletę - ustawiłem sobie
> wiatrak na karcie na 28% dzięki czemu nie słychać go).
> [...]

Ja właśnie ze względu na odpowiadającą mi funkcjonalność wyświetlania i
przełączania się pomiędzy dwoma ekranami używam kart ATI. Na Nvidia nie
mogłem np ustawić trybu klonowania, gdzie na obu ekranach było okienko z
filmem - albo można było oglądać na jednym ekranie, albo na drugim. bądź
okienko z filmem na jednym ekranie, a tryb pełnoekranowy na drugim
ekranie. Odnośnie przełączania trybów, to trzeba sobie klawisze
zdefiniować, a mi się nigdy nie chciało i robię to ręcznie.