Re: netbook II gen.

Autor: NZSNNW <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 20:46:54 MET DST

> 1) Do arkuszy -- owszem, mogą do prostej edycji i wprowadza-
>    nia danych (bo na tworzenie skomplikowanego arkusza jest
>    to za wolne i za mało wygodne urządzenie). Linuksowym
>    (i Windowsowym) odpowiednikiem jest wtedy OpenOffice.org
>    Calc.

> 2) Do odtwarzania prezentacji (bo, znowu, do przygotowywania
>    się nie nadają). I wtedy zamiast PowerPointa jest OpenOf-
>    fice.Org Impress.

Ale nie nada się do P.Pointa ze względu na wielkość ekranu?
Bo jeśli tylko z tego powodu, to możemy albo (z przymrużeniem oka) założyć
mocniejsze okulary, albo (poważnie) podłączyć netbooka do zewnętrznego ekranu.
U mnie żona potrzebowałaby ultraprzenośny komputer właśnie do edycji slajdów,
oraz do ich odtwarzania z rzutnikiem - czy taki ASUS z procesorem 1.6 i 2048
ramu nada się do takiego użytku? W domu z zewnętrznym dużym monitorem, a poza
domem do rzutnika?

I dodatkowo: sugerujesz OpenOffice (Calc/Impress) - czy programy te są lepsze
dla takiego /słabszego/ sprzętu, mniej obciążają? Lepsze (bo "lżejsze") niż
Exel i Power Point? Czy z innego powodu?

NZSNNW