Re: netbook II gen.

Autor: o <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 12:10:38 MET DST

news:2009072608550700@grush.one.pl...

> Czekaj, czekaj -- ASUS EeePC *900* jest z Celeronem. EeePC 901
> jest właśnie z Atomem już i na tym polega jego doskonałość.

niestety, chyba wszystko (asus) co ma w nazwie 900/90x jest z celeronem -
przejrzałem wszystkie tego typu aukcje na allegro (z 900 i 90x) i wszystko
ma celerona.
choć - tak jak sugerowałeś, są też maluchy 8.9 cala z dużym dyskiem - to te
oznaczone 904, mają dysk 160GB.

> A czy przypadkiem wersja EeePC 901 z Linuksem nie miała
> pojemniejszego dysku twardego?

no właśnie nie mogę znaleźć takiego.
takiego wymarzonego: 8,9 cala, z atomem (nie celeronem) i dyskiem
conajmniej 30GB (większym niż najczęstsze flashowe 16GB), najchętniej AUSa,
i fajnie gdyby miał 2GiB lub możliwość rozszerzenia do tej wielkości.