Re: netbook II gen.

Autor: o <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 12:14:13 MET DST

Użytkownik "Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:h4ha2f$2phk$1@opal.icpnet.pl...

> niestety, chyba wszystko (asus) co ma w nazwie 900/90x jest z celeronem -
> przejrzałem wszystkie tego typu aukcje na allegro (z 900 i 90x) i wszystko
> ma celerona.
> choć - tak jak sugerowałeś, są też maluchy 8.9 cala z dużym dyskiem - to
> te oznaczone 904, mają dysk 160GB.

chociaż, perełka, jedyny jaki znalazłem:
https://ssl.allegro.pl/item695533217_asus_eee_901_ssd_windows_xp_pl_czarny.html
ma atoma, tyle, że dysk 12GB...

wciąż nie mogę znaleźć takiego wymarzonego: 8,9 cala, z atomem (nie
celeronem) i dyskiem conajmniej 30GB (większym niż najczęstsze flashowe
16GB), najchętniej AUSa, i fajnie gdyby miał 2GiB lub możliwość rozszerzenia
do tej wielkości.