Re: do poczytania i refleksji

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 08:47:17 MET DST

> No coz... Acer to juz jest *jakas* marka :D
> Ja ostatnio poznalem zadowolonego uzytkownika acera. Uzywal go ze 2 razy w
> tygodniu, po 2-3 godziny... Acer obecnie ma 3 lata i dziala niemal
> bezawaryjnie.

Ja mam od ponad 2 lat laptopa Acera. Laptop ten jest włączony 24/7 i
sprawuje się właściwie idealnie, jestem z niego naprawdę zadowolony.

Jedyne ale: ten laptop działa w domu, na kablach. Wynoszony z domu był
ze 3-4 razy i traktowany wówczas jak jajko. Zatem nie miał nigdy szans
doświadczyć warunków "polowych".

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com