Re: [OT] Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 15:37:38 MET DST

Órzytkownik "Michal AKA Miki" napisał:
> Nieprawda, poniewaz sa systemy roznych producentow... kazdy stosuje swoje
> standardy... Klient ma wybor, ktory system wybierze, jak rowniez
> konfiguracje sprzetowa :) ...

różne standardy wtyczek do sprzętu?
własne standardy to powinien stosować do swojego auta/systemu, ale nie do
wtyczek do urządzeń, bo niby co, producent radia samochodowego ma produkować
cała masę wtyczek do różnych aut?
jest to celoew działąnie na szkodę klienta, bo ogranicza go w doborze
sprzętu:O(

> Ale zauwaz, ze nawet dzisiaj jest kilkadziesiat rodzajow wtykow
> sluchawkowych do wyboru.

tak, wiem, istnieją dobre i złe rozwiązania, dobre jest tylko jedno:
minidzek:O)
i tylko producenci takich uniwersalnych wtyczek są uczciwi, bo konkurują
jedynie jakością swoich mp3jek a nie rozwiązań pozamerytorycznych:O)

> I wskaz mi tu monopoliste :D

w sprawie wtyczek do komórek to zdaje sie sama unia sie wypowiedziała i
zdaje się zabroniła stosować innych wtyczek słuchawkowych niż minidzek, tak
cos słyszałem:O)

> No nie mow, ze nie masz wplywu na sprzet, jaki kupujesz...

sprzęt mogę sobie kupować jaki chcę, ale co z tego jak nie pasuje do systemu
jaki chce?:O(

> System - rowniez jest wybor na rynku... kwestia poznania i przekonania sie
> do innych systemow... Nie ma systemow doskonalych, sa tylko takie, ktore
> ci bardziej pasuja...

no to powiedz mi co z tego że na rynku jest masa hujowych systemów, skoro
żaden nie obsłuży mojego starego sprzętu i mojego starego oprogramowania?:O(