[OT] Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 22:33:56 MET DST

Użytkownik "Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> napisał w
wiadomości news:h4aetd$q1j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> więc podsumujmy, radio to sprzęt, wtyczki to sterowniki a auto to system,
> ok?:O)

No niech ci bedzie :)

> jeśli wtyczki róznych aut mają różne wtyczki(sterrowniki) jest to
> działanie monopolistyczne, celowe działanie za szkodę klienta!!!!

Nieprawda, poniewaz sa systemy roznych producentow... kazdy stosuje swoje
standardy... Klient ma wybor, ktory system wybierze, jak rowniez
konfiguracje sprzetowa :) ...

> tak samo jak by różne MP3ki miały różne wtyczki na słuchawki
> (mp3/urządzenie, wtyczka/sterownik, słuchawki/system), jeśli wtyczki są
> rózne, co się zdarza, jest to celowa nieuczciwa i nierynkowa walka z
> konkurencją kosztem klienta, ma szczęśce w przypadku mp3ki mam wybór,

Ale zauwaz, ze nawet dzisiaj jest kilkadziesiat rodzajow wtykow
sluchawkowych do wyboru. Zaczynajac od minijacka, mikrojacka, grubego jacka,
gniazd chich, poprzez stare DB5 (mam nadzieje, ze nie pomylilem oznaczenia),
jak rowniez "monopolistyczne" gniazdka stosowane w nieco starszych
telefonach komorkowych (inne miala nokia, inne siemens, inne motorola itp)
I wskaz mi tu monopoliste :D

> wybieram te z uniwersalnym gniazdkiem na słuchawki, w przypadku
> sprzętu/sterowników/systemów nie mam takiej możliwości!:O(

No nie mow, ze nie masz wplywu na sprzet, jaki kupujesz...
System - rowniez jest wybor na rynku... kwestia poznania i przekonania sie
do innych systemow... Nie ma systemow doskonalych, sa tylko takie, ktore ci
bardziej pasuja...
A sterowniki? No coz... tutaj wybor jest niewielki, bo wlasciwie nie ma on
wiekszego sensu... Owszem, sa proby tworzenia sterownikow alternatywnych
(np. drivery OMEGA), ale generalnie panuje zasada, ze jesli producent nie
stworzy sterownika, ktory gada z systemem, to nie sprzeda produktu... Takze
generalnie - teoretycznie lepsze sterowniki przekladaja sie na wyzsza
wydajnosc sprzetu, a posrednio - na wyzsza sprzedaz produktu...

Jako, ze robi sie nam z tego mocny OT, proponuje zakonczyc watek :)

Pozdrawiam
Michal