Re: czyszczenie klawiatury...

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 00:00:28 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Dzisiaj wszystko robi się tak koszmarnie oszczędnościowo, że
> pierwsze otwarcie urządzenia może być ostatnim.

klawiatura sprzed 5 lat, porzadny logitech - dalem rade :)

po otwarciu dokladniej mozna wyczyscic. bo nie tylko dziadostwo pod
klawiszami sie zebralo. nie uzywalem klawiatury przez rok i same
klawisze byly brudne i lepkie.

tak czy inaczej byly dwie male srubki pod gumowymi nozkami. jasne ze to
jakies zabezpieczenie przed uzyszkodnikami ale z mojego punktu widzenia
bez sensu. musialem oderwac swietnie przyklejona gume. teraz pewnie
odpadnie za tydzien. na wszelki wypadek srubek juz nie wkrecalem ;)

--
Pozdrawiam
  Andre