Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 21:45:39 MET DST

Órzytkownik "Michal AKA Miki" napisał:
> Bo radio mozesz traktowac bardziej jako "aplikacje", a nie "sterownik".
> Aplikacje, bo producent systemu (Volksvagen) wystawia ci interfejsy
> polaczen do systemu (wtyczka zasilania/anteny).
> Szyby do modelu Passat zamawia wg wlasnej specyfikacji wystawionej przez
> SWOICH inzynierow na podstawie SWOICH badan i modeli. Zachowujac przy tym
> bezpieczenstwo SWOICH informacji (projektow, testow i mnostwa innych
> rzeczy, na ktore wydal kupe kasy - czyli zainwestowal).

więc podsumujmy, radio to sprzęt, wtyczki to sterowniki a auto to system,
ok?:O)
jeśli wtyczki róznych aut mają różne wtyczki(sterrowniki) jest to działanie
monopolistyczne, celowe działanie za szkodę klienta!!!!
tak samo jak by różne MP3ki miały różne wtyczki na słuchawki
(mp3/urządzenie, wtyczka/sterownik, słuchawki/system), jeśli wtyczki są
rózne, co się zdarza, jest to celowa nieuczciwa i nierynkowa walka z
konkurencją kosztem klienta, ma szczęśce w przypadku mp3ki mam wybór,
wybieram te z uniwersalnym gniazdkiem na słuchawki, w przypadku
sprzętu/sterowników/systemów nie mam takiej możliwości!:O(

p.s. teraz możesz przemyśleć fakt że wiesz że nic nie wiesz:O)