Re: super pendrive

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 23:06:08 MET DST

On Wed, 22 Jul 2009 21:41:40 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Ale po co nosić na pen-drive filmy DVD DL? Film się ogląda -
>jeżeli już nie w kinie - w domu na telewizorze, a nie w
>tramwaju z pen-drive.

bardzo malo skomplikowany jest twoj swiat.

>Nie spotkałem się w życiu.

nie mam najmniejszego powodu ci nie wiezyc, ale dokad nie jestes
jescze jakims ogolnie przyjetym standardem, to pozwole sobie nie
przejmowac sie ta informacja.

>Nie nadaje się do tego pen-drive.

jak sie nie nadaje, jak sie nadaje? niby dlaczego sie nie nadaje?

>*Archiwum* na pen-drive???

archiwum nie oznacza, wylacznie zapisania czegos na wieki wiekow.
zapisanych kilka plikow w rarze, rowniez nazywa sie archiwum.

>Jak wyżej. Bazy danych to nawet oglądnąć nie można, ale nie
>dlatego, że jest na małym pen-drive, ale że "siedzi" na NASie
>zamkniętym bezpiecznie w niedostępnej dla nieupoważnionych
>szafie.

powiedz to gosciom np. w fujitsu bank, ktorzy przesylaja sobie takie
bazy w sieci wewnetrznej emailami.

>To zagadnienie akurat znam. Nikt nie lata z pen-drive, nagrywa
>się płyty albo przesyła po LANie dane.

w sieci lokalnej? szczegolnie kiedy np. twoj lekarz jest na drugim
koncu swiata niz labolatorium ze sprzetem skanujacym.

>No właśnie. Zapisz sobie 100x mały plik na pen-drive, może
>dopiero wtedy raz wykorzystasz całą pojemność nośnika.
>Zapisz 100x plik 4 GiB -- pewnie właśnie wykorzystałeś
>100 cykli zapisu.

to pozwolisz, ze przypomne ci to co tu napisales w innym poscie, na
ktory zaraz odpowiem. <rs>