Re: super pendrive

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 23:05:57 MET DST

On Wed, 22 Jul 2009 21:37:38 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Ale ile razy się takie coś zdarza?

mniej wiecej tyle razy ile razy moze sie przytrafic pendrivowi, a
podejrzewam, ze z racji ciazaru i wielkosci to HDD ma pierwszenstwo.

>Nigdy nie upuściłem dysku. Oczywiście, ma mniejsze szanse
>przeżycia upadku, ale go *nie upuściłem*.

no widzisz, ale pendrive'a tez nie upusciles. wiec na jedno wychodzi.
a ja sobie wlasnie przypomnialem, ze ratowalem pendrive'a po wpadzie
do zlewu pelnym wody i plynu do mycia garow. przelezal caly dzien na
reczniczku i chyba dziala do dzis.

>Bo nie chcę synchronizować danych, a chcę często zapisywać
>zmiany żeby w razie problemów nie stracić dużo.

co minute. hehehe. ladnie zmyslasz.

i tu poslusze sie cytatem z drugiego twojego postu:
"No właśnie. Zapisz sobie 100x mały plik na pen-drive, może
dopiero wtedy raz wykorzystasz całą pojemność nośnika.
Zapisz 100x plik 4 GiB -- pewnie właśnie wykorzystałeś
100 cykli zapisu."

i co minute zapisujesz cala pojemnosc urzadzenia, zeby w ogole brac
pod uwage ten warunek.

>Oczywiście. Dlatego robię kopie zapasowe. Tak ważnych danych
>z dysku przenośnego, jak i z "bieżącego" pen-drive.

no sam widzisz. za pare lat nie bedziesz juz uzywal HDD i jak sobie
przypomnisz te rozmowe, to rumieniec zawstydzenia zagosci na twoim
licu. <rs>