Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 22:38:27 MET DST

Wiesław pisze:

> Wiesz o tym, że do grzebania w rejestrze potrzeba trochę wiedzy? Inaczej
> czeka Cię reinstalacja systemu. Jak Ty takich prostych rzeczy nie kumasz
> to ja się normalnie zaczynam bać. Po co mi kłopoty.

To jest już bardziej bezczelna odpowiedź. Sam siebie się bój.
Widocznie sam nic nie umiesz i nie umiesz teraz wskazać w którym kluczu w
rejestrze zmieniasz wpis.
  Pochwaliłeś się, że w rejestrze zmieniasz wpisy do ścieżek instalacji
programów.
  W związku z tym poprosilam Cię o wskazanie tego klucza w rejestrze.

--
animka