Re: Plyta do Core2 Duo

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 15:12:10 MET DST

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:3kupu045bvwa.dlg@smutas.org...
> Dnia 21.7.2009, kamil napisał(a):
>
> Ten Asus to ze względu na konkretny chipset (nForce 750i)?
> Skoro masz Radeona to w razie czego chyba lepiej celować w CrosFire nie
> SLI. [???]
> Wymieniona MoBo ma też LPT - zależy Ci na nim?
> O SPDIF nie pytam bo to oczywiste. ;D
> Co do WiFi to będzie trudno na plycie, ale na PCI lub PCI-E nie powinno
> być problemu z kupnem.
>
> Z podobnych płyt ze stajni Gigabyte mogę polecić GE-P35E-DS3R. Na plus ma
> DIMM zarówno DDR2 jak DDR3 (może się przydać w przyszłości - ostatnio DDR3
> [...]

Czyli dobrze jednak bylo zapytac. Crossfire nie jest jakims priorytetem,
szczerze watpie zebym z niego skorzystal kiedykolwiek, ten ASUS po prostu
mial RAID i dobre opinie.

Znalazlem jeszcze ASUS P5QL-E na chipsecie P43 i chyba na to sie zdecyduje,
ma to co potrzebne i jest od Gigabyte'a tansza o dobre 2GB pamieci.

Pozdrawiam
Kamil