Re: Czy to ma sens --> ROUTER TP-LINK 54M TL-WR340G

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 15:13:37 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:h46snv$ecr$1@inews.gazeta.pl...

> A co może stosować?

Moze stosowac TTL=1 wtedy jezeli sygnal przejdzie przez jakikolwiek router
bez mozliwosci edycji tzw. "regeneracji pola TTL" to nic juz nie udostepni
za soba.

> Trochę się pierdoli w głowach ludziom -- dostawca ma być
> usługodawcą czy ja mam mu służyć? On ma dbać o moje
> zadowolenie czy ma rzucać mi kłody pod nogi?

A to wlasnie zalezy od dostawcy/uslugodawcy... generalnie kiedys byla moda
na utrudnianie ludziom zycia, swoja droga tez stosowalismy rozne wymysle
blokady i kary za udostepnianie.
W chwili obecnej sami do klienta wstawiamy router i generlanie polecamy
takie rozwiazanie... czasy sie zmieniaja, chociaz sam znam wielu w tej
profesji, ktorzy potrafia godzinami sleczyc nad logami i probowac odgadnac
np: czy z jakiegos mac lub ip nie wychodza 2 lub wiecej gadu-gadu ;)

Rozchodzi sie oczywiscie o pieniadze, bo przeciez jezeli jeden klient sie
podlaczy na klatce/pietrze to pozniej np: udostepni sasiadowi internet i
jakby dostawca na tym straci... takie tam pier******e.

--
doom3