Re: Plyta do Core2 Duo

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 08:36:09 MET DST

Dnia 21.7.2009, kamil napisał(a):

> "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message

> Ewentualnie to samo, ale taniej. Dawno juz nie interesowalem sie sprzetem,
> ale pamietam ze swego czasu bylem dosc zadowolony z niedrogiej plyty
> Gigabyte pod P3, cenowo wypadala taniej niz konkurencja, a osiagi i
> wyposazenie podobne..

Ten Asus to ze względu na konkretny chipset (nForce 750i)?
Skoro masz Radeona to w razie czego chyba lepiej celować w CrosFire nie
SLI. [???]
Wymieniona MoBo ma też LPT - zależy Ci na nim?
O SPDIF nie pytam bo to oczywiste. ;D
Co do WiFi to będzie trudno na plycie, ale na PCI lub PCI-E nie powinno
być problemu z kupnem.

Z podobnych płyt ze stajni Gigabyte mogę polecić GE-P35E-DS3R. Na plus ma
DIMM zarówno DDR2 jak DDR3 (może się przydać w przyszłości - ostatnio DDR3
mocno tanieją). Na minus brak Firewire. (tyle na pierwszy rzut oka)

Specyfikacje obu płyt
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=yQYfAtkxxZMjR79G
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2551&ProductName=GA-P35C-DS3R

--