Re: MAX dla IDE/ATA to 70MB/s - CZY TO ŚCIEMA???

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 19:17:00 MET DST

On Jul 20, 7:06 pm, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neeostrada.pl>
wrote:
> Szczerze mówiąc podejrzewam ich że zaoszczędzili na interfejsie/pamięciach
> w tym SSD i zwalają na niedoskonałości IDE.

Też takie w pierwszej chwili miałem wrażenie ale w tych ich SSD PATA
jest 64MB cache, "najnowszy" kontroler "Silicon Motion
Contoroller"oraz pamięci flash NAND Samsunga...
Więc po co mieliby robić taką kombinację, że wpakowali najlepsze czipy
i przytkali to z zewnątrz kiepskim konwerterem interfjesu (w sumie
bardzo taniutki w porównaniu z innymi elementmi)?