Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 17:25:17 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 2009 15:22:22 +0200, Kucing napisał(a):

> No i zabiłeś mi ćwieka Michał. Dokładnie o takie mi chodzi. Dzięki. Ale nie
> zmienia to faktu, że w sklepach komputerowych (w tym tych wielkich typu
> Media Markt, Electroworld, Saturn, Euro itp.) naprawdę takich kabli nie ma.
> W większości sklepów internetowych, na Allegro również. Nie wiem skąd znasz
> adresy, które mi podałeś (jeszcze raz dzięki!) ale musisz uwierzyć na
> słowo, że te kable są bardzo trudno dostępne.
>
> Tak czy owak sprawa rozwiązana.

Szczerze mówiąc, w tego typu sklepach bywam średnio raz na pół roku (jak
zdoła mi umysł zakłócić kolejna reklama) i nawet bym nie wpadł na pomysł,
że tam można kupować części komputerowe. Części komputerowe kupuje w
sklepach komputerowych. Jak czegoś nie mają to zazwyczaj sprzedawca jest w
stanie to zamówić ewentualnie polecić inny sklep.