Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Kucing <kucing_at_h.u.s.h.m.a.i.l.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 15:22:22 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 2009 15:13:56 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> Taki?
>
> http://www.kabelki.eu/product_info.php?cPath=41&products_id=619
> http://www.hama.pl/portal/articleId*126968/action*2563
> http://diolut.pl/product_info.php?products_id=2017
>
> MJ

No i zabiłeś mi ćwieka Michał. Dokładnie o takie mi chodzi. Dzięki. Ale nie
zmienia to faktu, że w sklepach komputerowych (w tym tych wielkich typu
Media Markt, Electroworld, Saturn, Euro itp.) naprawdę takich kabli nie ma.
W większości sklepów internetowych, na Allegro również. Nie wiem skąd znasz
adresy, które mi podałeś (jeszcze raz dzięki!) ale musisz uwierzyć na
słowo, że te kable są bardzo trudno dostępne.

Tak czy owak sprawa rozwiązana.

--
- Kucing -