Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 09:12:12 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 2009 00:31:50 +0200, Wiesław napisał(a):

> Na swoim XP-ku przez 4 lata miałem partycję systemową 3GB i starczyło.

Masochizm lub glupota. Rozumiem, ze tak Ci pasowalo ale po co polecac glupie
rozwiazania innym?

> Nie rozumiem dlaczego ludziska tak uwielbiają zaśmiecać system.

Windows update miales wylaczone? Bo laduja sie do %systemdir%
Temp i Temporary internet przeniesione na inna partycje?
Dane Aplikacji?
Plik wymiany i hibernacji? Konto uzytkownika?
A nawet jak to wszystko sobie poustawiasz na innej partycji, to zostaja
programy ktore albo - pomimo wskazania innej partycji - i tak czesc rzeczy
laduja na systemowa, badz tez takie w ktorych nie da sie wskazac docelowego
katalogu.
3 giga to czysta glupota moim zdaniem

--
Mark