Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 23:03:27 MET DST

Dnia 20-07-2009 o 09:12 Mark napisał na pl.comp.pecet:

> Masochizm lub glupota. Rozumiem, ze tak Ci pasowalo ale po co polecac
> glupie rozwiazania innym?

A cóż Cię tak zbulwersowało drogi użytkowniku? Wyraziłem tylko swoje
zdanie. Gdzie ja napisałem, że tak każdy ma robić? Czyli, jak ktoś nie
postępuje tak jak Ty, to jest masochistą i głupcem? Ciekawe...
Mowa była o 30, 40GB, a ja napisałem, że już przy trzech się da.
Masz więc potężny przedział z całym dyskiem włącznie. Nie raz spotkałem
się z tym, że pomio kilku partycji ludzie i tak ładują wszystko
do systemu, a reszta jest pusta. Można ustawić mniejszą partycję na
system i dbać o nią, w innym wypadku po co komu inne partycje?

> Windows update miales wylaczone? Bo laduja sie do %systemdir%
> Temp i Temporary internet przeniesione na inna partycje?
> Dane Aplikacji? Plik wymiany i hibernacji? Konto uzytkownika?
> A nawet jak to wszystko sobie poustawiasz na innej partycji, to zostaja
> programy ktore albo - pomimo wskazania innej partycji - i tak czesc
> rzeczy laduja na systemowa, badz tez takie w ktorych nie da sie wskazac
> docelowego katalogu.
> 3 giga to czysta glupota moim zdaniem

Wyobraź sobie, że wszystko prócz hibernacji(zmniejszony plik wymiany)
było ustawione na tej partycji, a do tego cztery konta użytkownika !
Z tego 90% da się wyczyścić jednym kliknięciem i nie ma takich programów,
gdzie nie da się wskazać katalogu. Jak tego nie potrafisz to przynajmniej
nie opowiadaj głupot.

--
Wiesław
Opera Mail