Re: dobre sluchawki

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 23:10:51 MET DST

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w
wiadomosci
news:04e106be-f12b-4e4b-80c2-984e140f37d4@m11g2000yqh.googlegroups.com...
> witam
> poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
> sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
> sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
> znalazlem sluchawki akg k512
>
> http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_psmand,1.html
>
> dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
> mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
> (tj. jego brak).
> te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

> [...]

Wiem, ze regulacja glosnosci jest fajna na kabelku, ale to byla zawsze
pierwsza rzecz która bardzo szybko padala - albo trzeszczalo albo nierówno
regulowalo glosnosc
Obecnie mam Panasonic RP-HT242 i nie znalazlem na razie alternatywy. Fakt
nie szukalem specjalnie bo pomimo chyba 15 lat graja rewelacyjnie, ale
Sennheiser HD201 czy 202 graly jakos tak drewnianie i plasko bez dynamiki
takze dalem sobie spokój bo nie wszedzie posluchasz przed zakupem (wpadlem
do Media we Wrocku ze swoim Sony MD i co sie dalo to posluchalem, ale nie
wszystko sie dalo).

Pozdrawiam.

--
Irokez