dobre sluchawki

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 22:42:08 MET DST

witam
poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
znalazlem sluchawki akg k512

http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_psmand,1.html

dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
(tj. jego brak).
te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

Obecnie mam zestaw creativa hs 900, niestety- po kilku godzinach
noszenia jego bola uszy (srednica poduszek jest chyba za mala i
naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

Mozna liczyc na jakies sugestie?
Mikrofon nie jest wymagany (chociaz niepogardzilbym)

szymon