Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 22:43:20 MET DST

JoteR pisze:

> Faktycznie, raptem z Poznania ;-)
> Nie wiem, czy to skutek kryzysu, ale sklepy Komputronika "w
> prencypialnych ponktach Stolycy" świecą pustkami - cokolwiek ostatnio
> chciałem kupić i sprawdzałem dostępność na ichniej mapce - wszystkie
> sklepy w Warszawie wykazywały "brak". Owszem, możem szanownemu panu
> sprowadzić z centrali, ale to trochę potrwa.

Tak jest we wszystkich sklepach KT, nawet w najstarszym i pierwszym
sklepie Komputronika na ul. Grochowskiej w Poznaniu. Chociaż często
tamtejsi handlowcy mają "nosa rynkowego" i akurat mają po 1-2 sztuki
tego czego akurat JA szukam. :>
A w innym przypadku trzeba zgłosić chęć kupna to ściągną z magazynu do
konkretnego sklepu w mieście dla konkretnego klienta. Tak właściwie
działają wszystkie sklepy w branży, oprócz pewnie tylko Media Markt.
A ostatnio kupuję w Proline bo mają niższe marże, a ten sam towar, który
też ściągają z centrali czyli Wrocławia w 1-2 dni.

> Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość
> odważne ;-)

KT jest teraz już chyba wszędzie; ostatnio obniżyli mocno marże bo ich
konkurencja mocno przydusiła.

--
pozdrawiam
STranger