Akumulatory do UPSa

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 22:37:14 MET DST

Mam UPS Ever Sinline 1200 i zaczął mi wariować ostatnio - nie chce się
naładować do pełna, czasem sam z siebie się wyłączy i wystartuje. Myślę,
że to akumulatory już siadły - w końcu ma już kilka lat. Akumulatory to
7Ah i chciałem się dowiedzieć, jakiej firmy proponujecie najlepiej z
allegro, bądź sklepu internetowego.