Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie

Autor: reles <kurld_at_no2.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 11:22:56 MET DST

Wiesław pisze:

> Nie wiem jak to policzyłeś, ale mnie w żaden sposób nie wychodzi, choć
> się bardzo staram.

Możliwe, nie liczyłem dokładnie. ;-)

> Można zrezygnować, albo z dwóch dysków lub z połowy pamięci.

Raczej nie można, to właśnie daje największego "kopa" w planowanych
zastosowaniach.
RAID 0 (2 dyski) imo zbyt ryzykowny.
RAM - Kilka otwartych plików w PS + ID + Acrobat, przeglądarka, poczta
itd. i 4GB znika.

> Można zaoszczędzić na tańszej obudowie, choć ta jest bardzo fajna.
> Delta na allegro kosztuje prawie tyle samo, a ja nie znam tych zasilaczy.
> Dyski są przykładowe(takie były w Agito)

Nie bardzo widzę możliwości dalszego oszczędzania.
Może Goodramy zamiast OCZ - nie wiem jak ddr3, ale PC2-6400 były ok.