Re: Akumulatory do UPSa

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 23:04:56 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał:

> Mam UPS Ever Sinline 1200 i zaczął mi wariować ostatnio - nie chce się
> naładować do pełna, czasem sam z siebie się wyłączy i wystartuje. Myślę,
> że to akumulatory już siadły - w końcu ma już kilka lat. Akumulatory to
> 7Ah i chciałem się dowiedzieć, jakiej firmy proponujecie najlepiej z
> allegro, bądź sklepu internetowego.

kupowalem na poczatku maja dwie sztuki z allegro:
http://www.allegro.pl/item679989495_akumulator_cx_7ah_12v_gwarancja_np_do_apc_f_vat.html

taniej nie znalazlem.

sa to zamienniki orginalow o symbolu RBC2 (do APC)
http://www.apc.pl/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=RBC2

u innych producentow UPSow sa te same wiec do Twojego powinny pasowac