Re: Podłączenie komputera do TV

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 18:49:23 MET DST

Rafał pisze:
> Może wyjaśnię temat bardziej dokładniej. Mianowicie
> odtwarzany film w komputerze, na TV za pomocą
> kabla DVI-HDMI mogę oglądać na dwa sposoby.
> Pierwszy to skonfigurowanie drugiego monitora w trybie
> clone. Wtedy to co mam na ekranie monitora mam
> tez na TV. Drugim monitorem jest więc TV LCD
> w rozdzielczości 1920x1080@60Hz. Aby oglądać film,
> rzucam go sobie cały ekran i mam całkiem nieźle.
> Problem z tym, że ja nie jestem tym trybem zainteresowany,
> bo jak chcę pracować na komputerze, a rodzina chcę
> oglądać. Pozostały mi wiec dwa rozwiązania.

Nie wiem, jak w matroxie, ale u mnie na ati jest theater mode i opcja
normal i fullscreen, co powoduje, że jakikolwiek strumień video odpalony
na kompie i nawet zminimalizowany automatycznie akaluje się na drugim
ekranie, może również uda Ci się ustawić tryb na extended i wtedy
przesuniesz okienko z filmem na ekran TV i tam powiększysz na cały ekran?